< Tillbaka

Varumärkeskoncept

Guiden för Sveriges smartaste livsnjutare

Oss livsnjutare emellan.

Vi älskar att bli bortskämda på bra restauranger, känna näsborrarna darra av väldoftande rätter och gommen sjunga av fylliga viner. Vi njuter av avslappnande massage, bubbelbad och bubblor i glas. Gärna en tisdag i november. Det förgyller livet och gör det lättare att stå ut med köer, stress och långdragna jobbmöten. Vi har njutit av många restauranger och spa-anläggningar genom åren.

En dag tänkte vi: Är det inte synd att behålla allt detta levnadsgodis för oss själva? Varför inte dela med oss på ett generöst sätt? Det är 10 år sedan nu.

eat_sweden_koncepttext.jpg

Det visade sig vara en riktigt bra idé. Varje år har varit en succé. Vi har letat upp och presenterat nya spännande restauranger och spa-anläggningar och våra kunder har varit mycket nöjda. Eller vad sägs om betyget: ”Bästa uppfinningen sedan hjulet och ölet.”

I EATSweden och SPASweden hittar du pärlor, oaser och upplevelser och gör dessutom en riktigt bra affär. I EATSweden bjuder 12 toppkrogar på en middag när ni går två (värde cirka 250 kronor/besök). Sammanlagt värde 3 000 kronor.
I SPASweden kan du och en vän besöka 8 njutningskällor till priset av en (värde cirka 600 kronor/besök). Sammanlagt värde närmare 5 000 kronor. Vi livsnjutare måste ju hålla ihop.

Guiden för Sveriges smartaste livsnjutare.

EATSweden

Guiden för Sveriges smartaste livsnjutare

Typ av uppdrag: Kommersiella uppdrag

Uppdragsgivare: EAT Sweden

Byrå: Graphera


Producerade enheter:

EAT Sweden Skåne
SPA Sweden Stockholm
Omslag EATSweden 2017
EAT Sweden uppslag
EAT Sweden uppslag
EATSweden, koncepttext
Stäng